Teie andmete ja raha turvalisus

Anname endast parima, et kaitsta meie klientide andmeid ja raha. Palume ka Teil olla tähelepanelik ja järgida lihtsaid turvalisuspõhimõtteid petuskeemide vältimiseks.

Kuidas tagada oma andmete ja vahendite turvalisus?

  • Ärge teatage mitte kellelegi oma internetipanga parooli või kasutajatunnust, ega ka pangakaardi PIN- ja CVC2-koode. Pank ei küsi neid mitte kunagi, ega palu neid ka kuhugi sisestada.

  • Kasutage tugevaid paroole, muutke neid korrapäraselt, ning veenduge, et paroolivihje on turvaliselt peidetud.

  • Paigaldage arvutisse viirustõrjetarkvara ja uuendage seda regulaarselt.

  • Vältige avalikust internetivõrgust internetipanka sisselogimist ja internetiostude tegemist; kasutage selleks ainult oma seadmeid ja võrguühendust, mille usaldusväärsuses saate kindel olla.

  • Internetipanka sisselogimisel veenduge, et tegemist on Panga ametliku kodulehega! TBB Panga koduleht ja internetipank on eesti, inglise ja vene keeles ning asub aadressil: https://www.tbb.ee/.

  • Veenduge samuti, et internetipanga kasutamisel oleks teie veebilehitseja ühendatud turvalise (krüpteeritud) kanali kaudu; selleks peab aadressi alguses kindlasti olema tähekombinatsioon https:/ Enamik brausereid kuvavad turvalise ühenduse korral aadressi alguses ka suletud tabaluku kujutist.

  • Veenduge, et sisselogimisel kasutaja tuvastamisel küsitakse PIN1, mitte PIN2.

  • Internetis ostude sooritamisel eelistage usaldusväärseid teenusepakkujaid ja maksevahendajaid. Veenduge alati, et tasutav summa on õige.

  • Kontrollige perioodiliselt oma konto seisu ja väljavõtet võimalike pettuste õigeaegseks tuvastamiseks.

  • Ärge jagage oma pangakaardi pilte.

  • Pangakaardi kaotuse või varguse korral blokeerige viivitamatult kaart! Selleks helistage telefonile +372 6 688 088. TBB panga töövälisel ajal saab kaardi blokeerida helistades NETS Estonia AS kaardikeskuse telefonil +372 6 711 444. Rohkem infot kaardi blokeerimise kohta leiate siit.

Mida teha, kui olete pettusega kokku puutunud?

  • Kui olete saanud telefonikõne Pangast, kuid vestluse käigus kahtlustate, et tegemist on telefonipetturiga, lõpetage koheselt kõne ja helistage ise Panka tagasi.

  • Kui olete saanud Panga poolt sõnumeid, või kirju, mille suhtes Teil tekib kahtlus, et tegemist on õngitsussõnumi, või võltsitud veebilehega, andke sellest kindlasti teada nii Pangale, kui ka politseile.

  • Kui olete langenud pettuse ohvriks, võtke viivitamatult ühendust Pangaga ja politseiga.