IgapäevapangandusPangakaardidKaarditehingute vaidlustamine

Kaarditehingute vaidlustamine

Enne kaarditehingute vaidlustamist tasub teada:

Kui internetipoest ostetud kaup või teenus ei vasta tellimusele, on puudustega või Te ei ole saanud tellitud kaupu või teenust, tuleb kõigepealt pöörduda müüja poole. Hoidke kindlasti müüjaga peetud kirjavahetuse, tellimuse kinnituse või tasu maksmist tõendava dokumendi koopia alles

Kui olete oma kaardi andmed registreerinud, kuid enam teenust ei soovi, tuleb Teil teavitada kaupmeest/teenusepakkujat lepingu lõpetamise soovist. Kui Te ei ole seda õigeaegselt teinud, siis juba kontolt maha võetud tehingusummasid vaidlustada ei saa

Kui summad on sisse nõutud hotelli nimel, pöörake tähelepanu hotelli nimele, kas Te olete selle hotelli teenuseid kunagi kasutanud? Hotellil on õigus sisse nõuda tasu hotelli mitte ilmumise eest, kui broneering ei olnud varakult tühistatud, või tasu maksmata jäänud teenuse eest, nt minibariostud

 

Kaarditehingute vaidlustamine

Kaarditehingu saab vaidlustada järgmistel juhtudel:

sularahaautomaat ei väljastanud raha, kuid Teie kontolt on summa maha võetud

kaarditehingu summa ühe ja sama ostu eest on maha võetud topelt

kui kaardimakse ebaõnnestus, kuid tehingu summa on kontolt debiteeritud

kontolt debiteeritud summa erineb müüjaga kokkulepitustkaarditehingute olemasolu, mida kaardi valdaja ei ole teinud. Tihtipeale on tegu pettusejuhtumitega. Sel juhul tuleb kaart kohe sulgeda

 

Kliendi käitumine kaarditehingute vaidlustamise korral

1. Kaarditehingute vaidlustamiseks tuleb pöörduda Panka e–posti aadressile - , või lähimasse pangakontorisse telleri poole. Teller abistab vajadusel Kaarditehingute vaidlustamise avalduse vormi täitmisel. Avalduse vorm on kättesaadav siin.

2. Täidetud avalduse vormile tuleb lisada ostutšekid, sularahaautomaadi kviitungid või muud kaarditehingu vaidlustamise alust tõendavad dokumendid.

3. Esitatud avalduse ja sellele lisatud dokumentide alusel viiakse läbi uurimine.

Oluline on teada:

Vastavalt rahvusvahelistele tagasinõuete reeglitele kaarditehingu vaidlustamine vaadatakse läbi 120 päeva jooksul alates avalduse esitamisest, erandjuhtudel võib läbivaatamise tähtaeg pikeneda.

Kaardivaldajal on õigus tema nõusolekuta tehtud tehinguid vaidlustada ja esitada tagasinõue kaardiväljastajale koheselt peale antud asjaolu avastamist, kuid mitte hiljem kui 13 kuud pärast tehingu sooritamist.

KontaktidKontaktandmed

Klienditugi:

Tel.: +372 668 8066
Faks: +372 668 8065
E-mail:
Skype: helpdesk.tbb

 

Pangakaardid:

Tel.: +372 668 8088
Faks: +372 668 8089
E-mail:

Võta meiega ühendust

warning

Olete finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete AS TBB pank, AS TBB liising, AS TBB Invest ja Morgan Trade AS kodulehel. Enne lepingu sõlmimist palume tutvuda meie kodulehel avaldatud finantsteenuse tingimustega ning vajaduse korral konsulteerida pangatöötajaga, sealhulgas huvipakkuva krediiditoote kulukuse määra küsimustel.
Lehekülje teksti ja graafiliste materjalide kopeerimine ja kasutamine on lubatud ainult õiguste valdajate loal.

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Jätkates saidi lehekülgede avamist või valides nupu „OK”, te nõustute küpsiste kasutamisega. Loe veel