Personal account
Arvelduskontoga on seotud enamus panga poolt pakutavad teenused, nagu arveldused, sularahatehingud, pangakaardid, hoiused ning interneti- ja mobiilipank.
Arvelduskonto võimaldab:
Sooritada nii siseriiklikke kui ka välismakseid |
Avada väärtpaberikonto |
Teha sissemakseid nii sularahas kui ka pangaülekandega |
Teostada operatsioone Euroopa pankade tšekkidega |
Hoiustada eurosid või välisvaluutat |
Sõlmida püsimaksekorralduse lepinguid |
Sooritada akreditiiv- ja inkassoarveldusi |
Taotleda krediiti |
Residentidele avatakse arvelduskonto järgmiste isikuttõendavate dokumentide alusel:
Personaalpangandus
Personaalpanganduse klientidele kehtivad alljärgnevad soodustused:
✓ täiendav intressimäär tähtajalistele hoiustele eurodes *
✓ tasuta SEPA maksed internetipanga kaudu
✓ deebetkaart Debit MasterCard ilma igakuise hooldustasuta ja kreeditkaart MasterCard hooldustasu soodustused
✓ võimalus vormistada kreeditkaart tagatishoiusega 1:1
✓ sularaha väljavõtt Eesti pangaautomaatidest deebetkaardiga Debit MasterCard on 2 korda kuus tasuta
✓ tasuta teabe saamine konto kohta pangaautomaadist (saldo ja viimased tehingud)
✓ hoiulaeka üürimine -50% tavahinnast vastavalt Hinnakirjale
✓ soodustasu SMS-teadete saatmisel kaarditehingute kohta
Personaalpanganduse teenus on mõeldud eraisikust klientidele-residendile alates 18.a., kelle arveldusarvele on viimase kolme kuu jooksul laekunud püsisissetulekud: töötasu, pension, stipendium, autoritasu või muud rahalised tulud ( min. 300 EUR ); või eraklientidele, kes hoiustavad aastaarvestuses vähemalt 20 000 EUR (või ekvivalent valuutas)
*Ei laiene intressimääradele, mis on kehtestatud Panga reklaamikampaaniateks
Alandamatu kontojääk on kliendi (eraisik või juriidiline isik mitteresident) arvelduskontol reserveeritud vahendid minimaalselt kahe aasta kontohooldustasu ulatuses.Vahendite reserveerimine toimub arvelduskonto avamisel.
Viimasel pangapäeval teostatakse aasta kontohooldustasu automaatne mahakandmine kliendi arvelduskontolt vastavalt kehtivale hinnakirjale.
Kui kliendi arvelduskontol on piisavalt raha aasta kontohooldustasu tasumiseks, jääb alandamatu jääk muutmatuks ja kontohooldustasu kantakse maha tema arvelduskontolt.
Kui kliendi arvelduskontol ei ole piisavalt vabu vahendeid aasta kontohooldustasu tasumiseks, kantakse kontohooldustasu maha alandamatu jäägilt.
Kui klient otsustab sulgeda arvelduskonto aasta kestel, siis:
✓ Kui kliendi arvelduskontol on vabad rahalised vahendid peale alandamatu jäägi, kantakse aasta kontohooldustasu kliendi kontolt maha vabade rahaliste vahendite arvelt vastavalt faktiliselt töötatud kuude arvule. Alandamatu jääk vabastatakse reserveeringust.
✓ Kui kliendi arvelduskontol puuduvad vabad rahalised vahendid peale alandamatu jäägi, kantakse aasta kontohooldustasu kliendi kontolt maha alandamatu jäägi arvelt vastavalt faktiliselt töötatud kuude arvule. Alles jäänud summa kuulub kliendile tagastamisele täies ulatuses.
SMS teavitamine arvelduskontole sissetulevatest maksetest
SMS teavitamine arvelduskontole sissetulevatest maksetest — Panga teenus, mis annab Kliendile võimaluse, ilma internetipanga sisselogimist või ATM-i kasutamata, saada Pangalt mobiiltelefonile SMS`ina informatsiooni sissetulevatest maksetest.
Liitumiseks on vaja sõlmida teenuse kasutamise leping panga kontoris.
Kliendil on õigus iseseisvalt määrata arvelduskonto mille kohta saadetakse SMS ja miinimumsumma, millest SMS-id saadetakse.
Tasu kuu aja jooksul saadetud sms-teavitamiste eest summeerutakse ning võetakse Teie arvelduskontolt maha automaatselt kalendrikuu viimasel kalendripäeval.
Mobiiltelefoni numbri vahetusel peab Klient lõpetama lepingu oma vana numbri baasil ja sõlmima teise lepingu uue mobiiltelefoni numbri baasil.
Kliendiandmete uuendamine
Palume Klientidel oma andmeid uuendada seoses maksualase teabevahetusega
Kui Te olete maksukohustuslane (füüsilise või juriidilise isikuna) mujal riigis kui Eesti, palume täita kliendiandmete ankeet, kuhu tuleb lisada kõik maksuresidentsuse riigid ja vastavad maksukohustuslase registreerimise numbrid.
Eraisikust kontoomaniku ankeet
Juriidilisest isikust kontoomaniku ja tegevusest kasusaaja ankeet
Kliendiandmete uuendamiseks on järgmised võimalused:
✓ Täidetud kliendiandmete ankeedi saatmine pangale e-posti teel või posti teel (elektrooniliselt täidetud ankeet tuleb allkirjastada ja saata aadressile helpdesk@tbb.ee)
✓ Kliendiandmete uuendamine internetipangas
✓ Kliendiandmete uuendamine pangakontoris
Lisainfo klienditoe telefonil +372 66 88 066
Juhime tähelepanu, kui klient ei uuenda nõutud infot, on finantsasutusel kohustus avaldada olemasolevad isiku andmed Maksu- ja Tolliametile.
MAKSUALANE TEABEVAHETUS FATCA JA CRS
- AS TBB panga üldtingimused
- Rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise seadus
- Finantsinspektsiooni soovituslik juhend „Rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise meetmed krediidi- ja finantseerimisasutustes”
- Eesti Vabariigi valitsuse ja Ameerika Ühendriikide valitsuse vahelise rahvusvahelise maksukuulekuse parandamise ja FATCA rakendamise kokkuleppe ratifitseerimise seadus
- Maksualase teabevahetuse seadus
- AS TBB panga üldtingimused
- Rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise seadus
- Finantsinspektsiooni soovituslik juhend „Rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise meetmed krediidi- ja finantseerimisasutustes”
- Eesti Vabariigi valitsuse ja Ameerika Ühendriikide valitsuse vahelise rahvusvahelise maksukuulekuse parandamise ja FATCA rakendamise kokkuleppe ratifitseerimise seadus
- Maksualase teabevahetuse seadus