KAARDITEHINGUTE VAIDLUSTAMINE

Enne kaarditehingute vaidlustamist tasub teada:


  • Kui internetipoest ostetud kaup või teenus ei vasta tellimusele, on puudustega või Te ei ole saanud tellitud kaupu või teenust, tuleb kõigepealt pöörduda müüja poole. Hoidke kindlasti müüjaga peetud kirjavahetuse, tellimuse kinnituse või tasu maksmist tõendava dokumendi koopia alles.

  • Kui olete oma kaardi andmed registreerinud, kuid enam teenust ei soovi, tuleb Teil teavitada kaupmeest/teenusepakkujat lepingu lõpetamise soovist. Kui Te ei ole seda õigeaegselt teinud, siis juba kontolt maha võetud tehingusummasid vaidlustada ei saa.

  • Kui summad on sisse nõutud hotelli nimel, pöörake tähelepanu hotelli nimele, kas Te olete selle hotelli teenuseid kunagi kasutanud? Hotellil on õigus sisse nõuda tasu hotelli mitte ilmumise eest, kui broneering ei olnud varakult tühistatud, või tasu maksmata jäänud teenuse eest, nt minibariostud.

Kaarditehingute vaidlustamine


 

Kaarditehingu saab vaidlustada järgmistel juhtudel:

  • sularahaautomaat ei väljastanud raha, kuid Teie kontolt on summa maha võetud
  • kaarditehingu summa ühe ja sama ostu eest on maha võetud topelt
  • kui kaardimakse ebaõnnestus, kuid tehingu summa on kontolt debiteeritud
  • kontolt debiteeritud summa erineb müüjaga kokkulepitust
  • kaarditehingute olemasolu, mida kaardi valdaja ei ole teinud. Tihtipeale on tegu pettusejuhtumitega. Sel juhul tuleb kaart kohe sulgeda.

 

Kliendi käitumine kaarditehingute vaidlustamise korral


 

1. Kaarditehingute vaidlustamiseks tuleb pöörduda Panka e–posti aadressile - ,  või lähimasse pangakontorisse telleri poole. Teller abistab vajadusel Kaarditehingute vaidlustamise avalduse vormi täitmisel. Avalduse vorm on kättesaadav siin.

2. Täidetud avalduse vormile tuleb lisada ostutšekid, sularahaautomaadi kviitungid või muud kaarditehingu vaidlustamise alust tõendavad dokumendid.

3. Esitatud avalduse ja sellele lisatud dokumentide alusel viiakse läbi uurimine.

 

Oluline on teada:

 

Vastavalt rahvusvahelistele tagasinõuete reeglitele kaarditehingu vaidlustamine vaadatakse läbi 120 päeva jooksul alates avalduse esitamisest, erandjuhtudel võib läbivaatamise tähtaeg pikeneda.

 

Kaardivaldajal on õigus tema nõusolekuta tehtud tehinguid vaidlustada ja esitada tagasinõue kaardiväljastajale koheselt peale antud asjaolu avastamist, kuid mitte hiljem kui 13 kuud pärast tehingu sooritamist.